וסרלאוף: "תיקון חוק השבות הוא צעד הכרחי"

אייל ראובן No Comments on וסרלאוף: "תיקון חוק השבות הוא צעד הכרחי"

חה"כ יצחק וסרלאוף במהדורת הבוקר: "ככל שאני לומד יותר אני מגלה שיש לנו שתי מדינות. בגוש דן מדינה מפותחת, ומדינה שנייה בנגב ובגליל והיא על סף מדינת עולם שלישית כמעט בכל תחום, אני לא מגזים"

צילום: יונתן סינדל/פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני), ואמר כי תיקון חוק השבות הוא הכרחי. "אני לא מכיר דבר כזה", השיב וסרלאוף ביחס לפרסום אודות הוויתור על דרישה זו במו"מ. "אני יודע שזו אחת הדרישות שלנו ולדעתי האישית זה דבר הכרחי כי אנחנו מעלים באופן סיטונאי לא-יהודים לארץ. אני לא מנהל את המשא ומתן ולא אתן הצהרות בתקשורת שיפריעו להם לעשות את העבודה".

"יש לי אחריות ואני לא יכול להתבטא כל מה אני רוצה בזמן מו"מ, גם אם אני חושב שזה הכי נכון. אני שחקן קבוצתי. דעתי ידועה", הדגיש.

וסרלאוף תקף את היועצת המשפטית לממשלה: "היא נתנה חוות דעת תמוהה מאוד בזמן כל כך קצר. בממשלת לפיד היא ידעה לגבות את הממשלה היטב, גם בהסכם עם לבנון. עכשיו זה לא מתאים לה. ככל ותגיע לפתחנו הסוגיה של פיטוריה או הישארותה נדון בזה לגופו של עניין".

ביחס ללו"ז הקמת הממשלה: "השבוע נתניהו צריך להודיע עלה בידי. כשיש דד ליין זה משמח כי דברים זזים יותר מהר. אח"כ יש שבוע להשביע ממשלה. מקווה שעד יום רביעי הבא זה יקרה".

הוא סיפר על סיוריו לקראת כניסתו לתפקיד שר הנגב והגליל: "אני יוצא פעם בשבוע לסיור בנגב ופעם בגליל. חשבתי שהמצב קשה אבל ככל שאני לומד יותר אני מגלה שיש לנו שתי מדינות. בגוש דן מדינה מפותחת, ומדינה שנייה בנגב ובגליל והיא על סף מדינת עולם שלישית, אני לא מגזים. בהשכלה, חינוך, תחבורה, תעסוקה. כמעט בכל תחום. אם לא ניתן תמריצים ונצמצם את הפערים החברתיים האלה אני לא יודע לאיפה נגיע. יש הגירה שלילית מהפריפריה. אנחנו מאבדים את המקומות הללו".



0 תגובות